سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درچهارمین روز هفته دفاع مقدس(پنج شنبه) طی آیین غبار روبی گلزار شهدای شهر قنوات واقع در امامزادگان طیب و طاهر از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

دراین آیین امام جمعه محترم شهر قنوات حجت الاسلام والمسلمین عادلپور،خانواده معزز شهدا، فرماندار محترم آقای سیار ، امام جمعه موقت حجت الاسلام قافله باشی ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین اداری و امنیتی بخش مرکزی حضور داشتند.

امام جمعه محترم شهر قنوات طی سخنان خود با تسلیت شهادت جوادالائمه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خصوص تکمیل ساختمان یادمان شهدا به مسئولین تذکر دادند و از فرماندار محترم در خواست پیگیری و مساعدت بیشتر داشتند.

 

آقای رضا سیار نیز طی سخنانی یاد و خاطره شهدا را قدر نهادند و اولین حضور خود را در شهر قنوات با حضور در آیین غبارروبی را توفیق و سعادت خواندند.واز شهدا و خانواده شهدا طلب دعا بری خدمتگذاری بیشتر نمودند.





 

امام جمعه شهر قنوات حجت الاسلام و المسلمین عادلپور به همراه حجت الاسلام قافله باشی امام جمعه موقت ورئیس ستاد نماز جمعه ورئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر قنوات و فرمانده کلانتری در اولین ساعت شروع سال تحصیلی در مراکز آموزشی شهر قنوات حضور یافتند و زنگ مهر کلیه مدارس شهر قنوات به صدا در آمد.

  1. در ساعت 7:30 زنگ مهر در دبیرستان حاج آقا جان شهر قنوات با حضور امام جمعه محترم شهر قنوات به صدا در آمد. حجت الاسلام و المسلمین عادلپور دقایقی در خصوص فضیلت علم آموزی و نورانیت دانش برای دانش آموزان این دبیرستان سخنرانی نمودند و سپس امام جمعه محترم به اتفاق همراهان به دبستان دخترانه میرزا ابوطالب شهر قنوات حضور یافتند و در جمع مدیر و معلمان این مرکز سال تحصیلی را تبریک گفتند و اهمیت آموزش و معلمی را بیان کردن.

 

  • در ساعت 8:30 امام جمعه محترم در بیرستان دخترانه رضوان شهر قنوات زنگ مهر را به صدا در آوردند و در جمع دانش آموزان و معلمان این دبیرستان به ایراد سخنرانی پرداختند.

  • در ساعت 9 حجت الاسلام و المسلمین عادلپور در دبستان پسرانه شهید باهنر حاضر شدند و در جمع دانش آموزان و اولیا دانش آموزان به سخنرانی پرداختند و با حضور در کلاس های این دبستان وضعیت آموزشی این مرکز را بررسی نمودند و دانش آموزان را مورد تفقد قرار دادند.





طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز