سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در تاریخ 94/1/25 دعای توسل امت حزب الله و بسیجیان در منزل شهیدان نمکشناس برگزار شد و امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین عادلپور در جمع متوسلین به ائمه اطهار در منزل شهید حضور یافتند و ضمن دیدار با مادر شهید و با تقدیم هدیه و لوح سپاس از ایشان تجلیل نمودند. در پایان مراسم در جمع عزیزان بسیجی و خانواده های شهدای شهر قنوات به ایراد سخنرانی پرداختند.





در تاریخ 94/1/18 مراسم دعای توسل در منزل مادر شهید ابوالفضل سعادتخانی اولین شهید شهر قنوات در جنگ تحمیلی با حضور امام جمعه محترم و امت حزب الله و با همت بسیجیان پایگاه مرکزی حوزه 21 شهید جلالی برگزار شد .

امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین عادلپور قبل از شروع مراسم از مادر محترم شهید عیادت نمودند و به رسم ایام نوروز و گرامی داشت روز زن لوح سپاس به مادر معظم شهید اهدا نمودند و در پایان دعای توسل با بیان ویژگی های مقام شهدا و ارج نهادن به زحمات و ایثار خانواده شهدا از مادر شهید تجلیل به عمل آوردند.

در این مراسم امام جمعه موقت حجت الاسلام و المسلمین موسوی قافله باشی، مسئول ستاد نماز جمعه محمد نوش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج جناب سرهنگ ساده و اعضای شورای اسلامی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.





بعد از ایام فاطمیه در تاریخ 7/1/94 مسئولین شهر قنوات با امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین عادلپور دیدار کردند.

اعضای شورای اسلامی، شهردار شهر قنوات، فرمانده حوزه مقاومت، فرمانده کلانتری 37 و تعدادی از معتمدین شهر جهت تبریک سال نو در دفتر امام جمعه محترم شهر قنوات حاضر شدند و با ایشان دیدار کردند. امام جمعه محترم ضمن تبریک متقابل به مناسبت آغاز سال 1394 و آرزوی موفقیت و سلامتی برای هر یک از حاضرین سفارشاتی به شرح ذیل بیان نموند.

1.       در سال جدید انشاالله تصمیماتی خوبی در راستای عمران و رفاه مردم بگیرید.

2.      سفارش می کنم که نیاز است با دعوت از نخبه های شهر و از تمام اقشار اتاق فکری تشکیل شود و موضوعات مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در این اتاق فکر بررسی و بحث شود.

3.      اقدامات و کارهایی در جهت ترقیب مردم به نماز جمعه و این فریضه عبادی و سیاسی صورت بگیرد، وضعیت کمی و کیفی نماز جمعه خوب است اما بنده می گویم که می توانیم بهتر و با جمعیت بیشتری برگزار نماییم.

4.      همدلی و همزبانی که امام خامنه ای توصیه فرمودند باید سر لوحه کارها قرار گیرد، بدانید با همدلی و همزبانی است که ید واحده را می توانید تشکیل دهید.

5.      کارگاه های صنایع دستی که عایدات و درآمد خانواده ها را افزایش می دهد، توسعه  دهید و از سازمان آموزش فنی و حرفه ای استفاده نمایید.

 

در پایان شهردار قنوات آقای حسینی و رئیس شورای اسلامی آقای محمدی کاشانی گزارشی از روند کارها ارائه نمودند.





طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز