سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در شب بیست سوم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام و المسلمین عادل پور به منظور دیدار با نمازگزاران و حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد منتظری در بین نمازگزاران و مومنین شب زنده دار مسجد اعظم حاظر شدند و با مومنین و امام جمعه اسبق شهر قنوات دیدار صمیمی داشتند.

سپس به ایراد سخنرانی در جمع نمازگزاران پرداختند و ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام منتظری طی سالیان گذشته در شهر قنوات خطاب به مردم به وفای ایشان به قنوات و مردم شهر اشاره کردن و فرمودند :"احسنت به وفای حاج آقا منتظری نسبت به شما مردم که با این کبر سن در جمع شما حاضر می شوند و شایسته تقدیر و ابراز محبت و وفاداری از سوی شما مردم می باشد."

 

این دیدار با برنامه ریزی رئیس ستاد نماز جمعه شهر قنوات صورت گرفت که بخشدار محترم مرکزی و معاون پاسگاه انتظامی شهر قنوات امام جمعه را همراهی می کردند.

 

 

قبل از این دیدار امام جمعه شهر قنوات در بین نمازگزاران مسجد مرحوم حاج آقا نور حضور یافتن و مسائل مربوط به مسجد این محل را با مردم نمازگزار بررسی نمودند. حجت الاسلام عادل پور پس از این دیدار با نمازگزاران، به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن بیان فضیلت شب های قدر یک حدیث اخلاقی بیان و توضیحات ونصایح مرتبط با حدیث را فرمودند. بخشدار محترم مرکزی آقای خزایی و رئیس ستاد نماز جمعه شهر قنوات آقای نوش امام جمعه را همراهی نمودند.





در تاریخ 30/4/93 حجت الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه شهر قنوات با اعضای هیإت امناء مسجد اعظم و حجت الاسلام حاج شیخ احمد منتظری جلسه و دیدار صمیمی داشتند. 

در این جلسه ابتداء رئیس ستاد نماز جمعه آقای نوش ضمن ارائه مقدمه ای ، یاد خیرین و دست اندرکاران مسجد اعظم گرامی داشتند و به معرفی یکایک اعضا پرداختند.

سپس امام جمعه محترم به ایراد نصایع و اهمیت وظایف هیأت امناءپرداختند و نصایح و موعظه های لازم را سفارش نمودند، سپس حجت الاسلام منتظری نسبت به همکاری هیأت امناء با امام جمعه و ستاد نماز جمعه سفارش نمودند و به علت کهولت سن و کسالت مجبور به ترک جلسه شدند و در ادامه حاج آقا عادلپور نقطه نظرات اعضاء هیأت امنا را خواستند و برخی موارد بصورت صمیمی بیان شد.

 

 

 





طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز