سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعای توسل بسیجیان در تاریخ94/2/15 به یاد شهید والامقام حسن ایل سعادتمند در بین خانواده معظم این شهید و با حضور خانواده های شهدا و امام جمعه شهر قنوات و بسیجیان برگزار شد. پس از دعای توسل و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت حجت الاسلام و المسلمین عادلپور به بیان بحث اخلاقی پرداختند. در پایان مراسم ایشان لوح تقدیر و کلام الله مجید به خانواده شهید تقدیم نمودند و از سوی امام جمعه به کلیه شرکت کنندگان کتاب اهدا شد.

امام جمعه موقت حجت الاسلام و المسلمین قافله باشی در این مراسم حضور داشتند.





تجمع نمازگزاران جمعه شهر قنوات
نویسنده : Hamid Reza Noosh
تاریخ : جمعه 94/2/18

بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه مورخه 94/2/18 نماز گزاران شهر قنوات در حمایت از مردم مظلوم یمن تجمع نمودند و با محکوم کردن حملات ددمنشانه آل سعود فریاد مرگ بر آل سعود خائن سردادند.

در این تجمع حضور پرشور مردم شهر قنوات و با هماهنگی ستاد نماز جمعه برگزارشد. تجمع کنندگان با در دست داشتن پوسترهای و تراکتهای حمایتی از مردم یمن و عکسهایی از آیت الله باقرالنمر حمایت خود را از مردم یمن و شیعیان عربستان اعلام کردند و شعارهای مرگ بر آل سعود خائن، آل سعود خیر خوار آمریکاست / با قاتلان صهیونسیم هم صداست، از ظلم وهابی غرق شرر / یمن شده کرب و بلای دیگر، وهابیت با اصل دین ستیزد/ خون مسلمان یمن بریزد، انصارالله پیروز است / آل سعود نابود است، با مشت های گره کرده ،سردادند و در پایان تجمع امام جمعه موقت حجت الاسلام و المسلمین موسوی قافله باشی با تشریح جنایات آل سعود به نمایندگی از صهیونیسم و دشمنان اسلام اند از تجمع کنندگان قدردانی نمودند و بیان داشتند این با قدم ها نزد خداوند مأجور هستید و در ثواب و اجر رزمندگان جبهه ها در یمن شریک خواهید بود.





در تاریخ 94/2/8 دعای توسل به یاد شهید غلامحسین کاشانیان در منزل مرحوم پدر شهید به همت بسیجیان پایگاه مرکزی حوزه 21 شهید جلالی برگزاری شد و امام جمعه شهر قنوات حجت الاسلام و المسلمین عادلپور با حضور در بین خانواده های شهدا و بسیجیان نسبت به خانواده شهید کاشانیان و مقام شامخ شهید ادای احترام نمودند و بعداز توسل به ائمه طهار ،شرکت کنندگان از بیانات امام جمعه که شامل سلسله نکات اخلاقی و موعظه است، بهره بردند و در پایان لوح تقدیر به خانواده معظم شهید تقدیم شد.





حضور امام جمعه در جمع معتکفین
نویسنده : Hamid Reza Noosh
تاریخ : جمعه 94/2/18

مراسم معنوی و انسان ساز اعتکاف به همت ستاد اعتکاف شهر قنوات همانند سنوات گذشته در مسجد اعظم( برادران )و در مسجد حاج آقا نور (خواهران ) برگزار شد. امام جمعه محترم شهر قنوات حجت الاسلام و المسلمین عادلپور در دو مرحله جهت بازدید با معتکفین و سنخنرانی و موعظه در محل مراسم اعتکاف خواهران و برادران حاضر شدند و امام جمعه را حجت الاسلام و المسلمین موسوی قافله باشی امام جمعه موقت شهر و جناب آقای نوش  مسئول ستاد نماز جمعه شهر قنوات همراهی کردند و امام جمعه تعداد زیادی کتاب و توضیح المسائل و تعدادی هدیه برای برگزیدگان  مسابقه در اختیار ستاد اعتکاف شهر قنوات قرار دادند.





طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز